donderdag 3 januari 2013

Ondanks een luie vakantie....

 .....ben ik toch aan het opruimen. Vandaag was de meterkast aan de beurt. Daar is een doos aan opladers uitgekomen!!!! Volgens mij is het milieutechnisch toch echt beter als er nu eens een universele oplader komt. Onlangs moest de laptop voor reparatie naar de laptopdokter. Die belde mij met de vraag of ik ook de oplader kon brengen, want het was al een verouderd (twee jaar!! twee jaar!!!!!) type en daar hadden zij geen oplader voor.
Affijn, waar hadden we het ook al weer over, ach ja, opruimen. De meterkast. Er is een vuilniszak troep uitgekomen. En vazen voor de rommelmarkt. Bovenstaande ladenkastjes had ik al jaren geleden bij Ikea gehaald en met sjablonen erop gezet wat er in hoort. En het werkt nog steeds. In de bak stroom de (oplaad)batterijen en in lampen de spaarlampen.
Daar zijn nu bakken met vakjes bijgekomen voor de tubes lijm, opladers die we nog gebruiken, (bind)draad en kerstbakspulletjes, die recyclen we ieder jaar weer.
Dat ziet er toch weer netjes en geordend uit toch?