woensdag 31 december 2014

op de valreep

nog in het oude jaar. Toch nog even achterom kijken. Want het was een druk jaar. Welk jaar is dat niet? Qua gezondheid hield het wel wat te wensen over. Al vroeg in het jaar geveld door een longontsteking en bij de afsluiting van het jaar een ingeklapt trommelvlies. Als muzikant zit je op dat laatste niet te wachten. Niemand eigenlijk. Ik heb het overgehouden aan een zware verkoudheid. Ik heb het ook wel eens eerder gehad toen ik die enige keer in mijn leven gevlogen had. In het begin klonk alles alsof ik onder water zwom. En met al die kerstconcerten viel het ook niet mee, mijn mooie Alexander hoorn klonk als een plastic trompetje. Er begint nu eindelijk verbetering in te komen. Ik heb ook veel ingevallen bij 4 verschillende orkesten, 2 harmonieën, 1 fanfare en 1 symfonieorkest. Zeer uiteenlopende muziek, waanzinnig druk maar geweldig genoten.

En in de laatste maand hadden we natuurlijk nog Sinterklaasfeest

 En kerstfeest
 en een verjaardagsfeestje
 en kerstvakantie met spelletjes
en een jaarwisseling met natuurlijk zelfgebakken oliebollen.

Allemaal een hele fijne jaarwisseling!!