zondag 29 april 2012

#1

Nee, voorlopig laat ik niemand de "voorfoto's" zien. Alleen als ik tevreden ben over het resultaat knal ik er een plaatje tegenaan. Ook al was het vandaag zondag, ik was niet meer tegen te houden. Ik ben ook zo blij dat het vakantie is. Niet nadenken, geen opdrachten voor anderen uitvoeren. Nee, ik ben om 13.00 uur met de keuken begonnen en om 16.30 was ik klaar. Niet helemaal natuurlijk, maar voor de eerste dag ben ik tevreden. Ik heb alles van het aanrecht gehaald en in boodschappenkratten gedaan en ik ben eerst het aanrecht met een borstel en ouderwetse Vim te lijf gegaan. De tegeltjes natuurlijk meegenomen en die glimmen weer, laat de zon maar komen. Frituurpan schoongemaakt en in de kast gezet. Alle homeopatische rommel in een keukenkastje gezet en voor alle andere dingen die ik niet meer op het aanrecht wil hebben een plekje gezocht of gewoon lekker weggegooid. En terwijl er spullen in een afwassopje stonden te weken ben ik toch aan het breien gegaan. Ja, het blijft vakantie hè? Ik heb vanavond een film en een glaasje wijn verdiend.

Waar het eerst vol stond met vitamines en preparaten om de winter door te komen staan nu mijn lievelingsbloemen. Die bloemen zie je ook vanaf buiten staan als je aankomt fietsen/lopen.