zondag 29 april 2012

365 dagen project

In de Flow en op internet kom ik steeds meer mensen tegen die een 365 dagen project zijn begonnen. Iedere dag een klein ding doen. De meeste mensen kiezen ervoor een kastje of een laatje iedere dag op te ruimen. Een enkeling maakt elke dag een foto van zijn/haar kopje thee. Mmmm, als ik dat laatste zou doen zou die er elke dag hetzelfde uitzien. Een theeglas met koudgeworden thee omdat ik door de drukte er niet eens aan toe kom. Vooral op school wordt mijn koffie en thee gewoon koud en mag de gootsteen ervan genieten. Leuk project, ik ben enthousiast, maar wat gaat er eerst gebeuren, maak ik iedere dag een foto van de kinderen, ga ik iedere dag foto's inplakken (ik loop zo'n 8 jaar achter), ga ik de babyboeken dan eindelijk maken, patchworkkleed, haken, breien, lezen, .......?? Nee, ik heb besloten om toch eerst weer op te ruimen. De afgelopen weken waren zeer druk op school, zo druk dat m'n weerstand er van tussen ging. Maar goed, mijn oren doen het weer, ik hoest nog wel, maar dat moet slijten, en omdat het vakantie is doe ik eerst de grote klussen, het echte schoonmaakwerk. Dus 365 dagen, ik ben benieuwd hoe mijn huis er op 29 april 2013 uit zal zien.