zondag 29 april 2012

25 jaar in 36 jaar

Gisteravond ben ik op de jaarlijkse uitvoering gedecoreerd door de knfm. Ik ben 25 jaar lid. Cor moest het geheim houden, maar omdat ik van de week serieus ziek was van een flinke kou werd ik er toch een beetje deelgenoot van gemaakt want er werd op mij gerekend. Nou vooruit dan maar, naar de kapper, flink wat make-up, paracetamollen in en hoestpastilles mee. Ik had het flink benauwd en meende koorts te krijgen maar achteraf bleek iedereen flink te zweten omdat de zaal erg warm was. O gelukkig maar, want ik wil wel een beetje vakantie hebben de komende twee weken.
Toe maar, 25 jaar lid terwijl ik 36 jaar geleden lid ben geworden, ra ra hoe kan dat? Ik ben er 2 keer tussenuit geweest. En zelf terugrekenende kwam ik zelf toch echt op 28 jaar uit? Och ja, dat zoeken we nog wel een keer uit. Ik heb er weer een speldje en een oorkonde bij.