woensdag 13 april 2011

altijd spannend

Net aangemeld bij blog. En nu?
Ik lees al een poos de blogs van anderen en dat vind ik altijd leuk. Van weekmenu's tot het lezen van patronen. Het kijken naar nieuwe foto's. En ondertussen is er hier in huis ook van alles te beleven. Door de komst van de kinderen is het huis dichtgeslibt met van allerlei spullen. Vooral door de uitvinding van Marktplaats en vergeet de vrijmarkt met Koninginnedag niet.Ik heb al allerlei pogingen gedaan om er structuur en ruimte in te krijgen. Soms wordt het opruimen zelfs leuk en dan noem ik het schatgraven, want de vondsten kunnen bijzonder zijn, en dat in eigen huis. 
Nu dan, ik heb de stoute schoenen aangetrokken om daar een blog van te maken en te kijken of er anderen zijn die ook worstelen met puinhopen en het gelukt is, of juist niet, er weer een bewoonbaar geheel van te maken.