donderdag 28 april 2011

waar de deur van de meterkast al niet goed voor is

De deur van meterkast doet al jaren dienst als deur van de meterkast. Maar deze deur heeft meerdere talenten. Hij had al eerder dienst bewezen met behangen zo ook deze keer. Over twee schraagjes ligt hij midden in de kamer waarop vandaag de behangbanen al zijn afgetekend en geknipt. En morgen zullen die banen ingelijmd worden op deze deur. En vanavond kreeg de deur er een talent bij. Een kniptafel voor textiel. Och en die heb ik altijd al zo graag willen hebben. Het is een beetje donker op de foto, maar hier ligt een geknipte tas. En let op het detail linksonder, daar staan de geknipte behangbanen te wachten.

 Even verder met de tas. Het idee en ontwerp zijn van retro-mama. Maar mijn eerste produkt maak ik van een patchworkstof die ik op zolder uit mijn lappenmand gehaald heb. Hierboven zie je de stof als voering.
En hier zie je de tas al vorm krijgen. Een paar plaatjes heb ik uit de patchworkstof geknipt en als sier opgestikt. En nou hopen dat de tas morgen een mooi plaatsje krijgt op Kirstens "nieuwe" kamer.