zondag 6 mei 2012

#8

Vandaag vroeg ik me hardop af wat ik vandaag eens zou gaan opruimen. Lieve Kirsten zei: "Niks, we hebben toch een vrije dag?" Zo lief en eigenlijk ook wel goed bedacht. Van het goede voornemen om van de zondag weer een ouderwetse rustzondag te maken is van het hele jaar nog niks gekomen. Misschien nu we alles op school weer op orde hebben en de inspecteur ons oké vindt zal de zondag misschien, hopelijk, wellicht dan wel weer een privédag gaan worden. Nou dat was deze zondag dan weer wel, een privédag. Maar wel met opruimen. Er stond nog ergens een doos met, het wordt bijna vervelend, papier, dat ik ooit eens bij elkaar gegraaid had om het voor de visite netjes te hebben. Maar daarna is die doos de doos gebleven. Nou inmiddels ligt de doos in elkaar gevouwen bij het oud papier, meer dan de helft van de inhoud ligt daarbij. En verder weer van alles netjes verdeeld over de tekenmappen, de tijdschriften,etc. Ik kwam nog wat Knips en Knippies tegen. Ga ik vanavond lekker lezen, ik hoef nog geen lessen voor te bereiden(Joepie!!).