zaterdag 26 mei 2012

#23 o help

Opruimen. Ik ben de enige die opruimt in ons huis. En het is duidelijk dat de afgelopen week zeer maar dan ook zeer druk was. En nu wil ik wel eens vrij zijn. Vandaag heb ik wel wat obstakels uit de vensterbank van de zolder gehaald zodat het wat beter oogt van buiten. En ik heb de achtertuin ontdaan van onkruid. Verder nog wat kapotte kampeerspullen weggegooid. Het kamperen ging niet door, dat mag inmiddels duidelijk zijn. Geeft niks, we hebben vandaag ook lekker in onze eigen tuin gezeten en weer heel wat vierkantjes gehaakt en grapjes gemaakt met de kinderen en ons enorm verwonderd over het razendsnelle tempo waarin de kikkervisjes veranderen in kikkers, je ziet de staarten krimpen waar je bij staat. Affijn, wat wou ik ook alweer zeggen? O ja, vandaag de achtertuin een beetje aangepakt. Dan nu met een wijntje de Canterbury Tales kijken. Geen foto.