zondag 3 februari 2013

regenachtige zondagmiddag en 5 granny's

Huh? 5 oma's? Nee hoor, 5 granny squares. Eindelijk is de roze sjaal af. Tjonge. 2 bolletjes maar en lang dat 2 recht 2 averecht kan duren!

Daarom nu een project dat uit ribbels bestaat én 5 granny squares.
5 granny's van 3 verschillende kleuren op naald 5 heb je zo gehaakt. Daarna met de maassteek aan elkaar vastgenaaid.
En daarna breinaalden nummer 5 gepakt en gaan breien met grijs met 64 steken in de breedte van de 5 granny's en dan in ribbelsteek. Zo, ik heb weer een werkje voor op de gevorderde avond bij de tv. En wat het wordt zie je als het af is , want ik heb weer eens iets leuks gevonden op Pinterest. Ideeën komen niet altijd vanzelf hè? En als ik mijn digitale schrijftablet weer aan de praat heb zal ik hier ook een tutorial voor de granny zetten. Ha, alsof er nog niet genoeg zijn op het www. Maar ja, je wil niet achterblijven hè?