woensdag 19 januari 2022

week 3 sew outerwear

Het is een simpele sjaal geworden van dezelfde French Terry waar ik de eerste week een T-shirt van maakte. Twee rechthoeken van ongeveer 22 cm bij 150 cm, dat was namelijk alles wat ik nog had. Bij dunnere stof zou 22 cm wat te weinig zijn, als je beschrijvingen tegenkomt hebben ze het al gauw over 40 cm. Maar deze stof is best dik, een echte winterstof, dus 22 cm blijkt genoeg te zijn. Je legt een goede kant op een averechtse kant en die naai je aan de lange kanten vast, dan keren en de sjaal sluiten. Dat gaf in eerste instantie wat problemen, ik dacht met mijn ruimtelijk inzicht dat wel in één keer te doen, haha, maar ook bij een simpel project als dit kwam mijn trouwe tornmesje weer van pas. In de foto nog een keer het boek die ik gisteren al plaatste, maar eigenlijk heb ik wat tijdnood. Volgende week sluiten 6 deadlines, ik heb m'n papers en werkstukken zo goed als af, maar ik wil vooral m'n conclusies nog goed doornemen en verder het geheel nog editen. Ik hoop dat volgende week woensdag al mijn werkstukken de deur uit kunnen. Morgen en vrijdag weer even aan het werk. Het lijkt wel als ik het druk heb dat ik dan extra productief ben. Ik durf eigenlijk niet te zeggen dat ik ook nog een roomkaasje zelf heb gemaakt van de melk die ik bij de boer heb gehaald. Geen foto's van de roomkaas ;-) eerst maar eens proeven.



De sleutel om vooruit te komen is per etmaal 8 uur te reserveren voor werken en acht uur voor slapen en ervoor zorgen dat dat niet dezelfde uren zijn.

                                               Eugene A. Brown