zondag 8 februari 2015

Wat las jij vandaag?

met als ondertitel: hoe je van een cirkel een vierkant maakt.

Vandaag las ik het boekje: Rust en Ruimte in je leven uit de serie Puur in Balans!
Ik was er al eerder in begonnen maar het begon me te tollen. En als je de inleiding leest dan zie je dat de schrijfster Janneke de Leede er tijdens het schrijven ook last van had. "Ik kon in het begin maar moeilijk de concentratie vinden om me af te sluiten voor alle prikkels en me aandachtig op het schrijven te richten" Nou precies , dat heb ik nou zo vaak met lezen. Ik heb dit boek natuurlijk niet voor niets opgepakt. Maar vandaag een nieuwe poging ondernomen én ik ben tot de helft gekomen! Het is een boek met testjes, tips en praktische oefeningen om balans tussen hoofd en hart te vinden.
En dan hieronder de tussenstand van deken 1, de cal 2015 van Tertia en Jolanda.
En de tussenstand van deken 2. Dit was eerst een cirkel en nu een vierkant. De kenner zal de vele schoonheidsfoutjes meteen zien. Op Facebook zie ik allemaal perfect gevormde Sophia Gardens voorbij komen. Maar weet je, voor mij is het puur ontspanning, goedkoop katoen en hij gaat niet de verkoop in, nee echt niet! 
:-D

Fijne week allemaal met wat er ook op je pad komt om aan te pakken of misschien juist lekker voorbij te laten gaan.

En vergeet niet te leren dansen, anders weten de engelen niets met jou te beginnen. Nou als dat geen fijn begin van de week is!